Monday, March 06, 2006

Een week sober

Laatste week was vrij druk met onverwacht huiswerk, waarom is mij niet bekend ik dacht dat dit vakantie was, en vrij vermoeiend. Na de Hawaii party kwam een vrij vage nacht omdat Simon een jongen die in de kamer naast mij zat een beetje van de wereld was. Blijkbaar had hij medicijnen genomen de avond ervoor nadat we redelijk wat hadden gedronken op woensdag. Nadat hij naar het ziekenhuis was gebracht is hij die avond nog weer op een rampage gegaan en heeft ook wat meisjes lastig gevallen. Volgende dag was hij er nog niet helemaal bij en is uit school gekickt de volgende dag.

Voor de meeste was het allemaal niet een prettige ervaring en was de stemming dus een beetje down. Prana, meisje uit Indonesie die ook IBS studeert, en Daphne, een andere exchange student van Singapore, waren vooral lsstig gevallen door hem. En tijdens het ontbijt kwam hij even bij ons staan, nog steeds niet helemaal clean, maar ging al vrij snel weer weg en de meiden waren blij dat ik tussen hun in zat... ja niet echt vrolijke stemming op die dag

Weekend dat volgde ben ik niet echt veel uit geweest, alleen op zaterdag geloof ik (tja mijn geheugen is niet zo goed). Maar dit was wel goed voor mijn portemenee. Ik ben overdag nog wel naar de Canberra Show geweest met de helft van team Canada (Ayla, Zarry, Pamela), een enorme show met allemaal farm animals en circus attracties. We hebben daar wat rondgelopen en wat shows bekeken, ook een super grappige pig race en een cannonball woman.

De week die volgde was het vrij druk als gezegd eerder, met presentaties en ander huiswerk. Tijdens de week zijn we ook nog een paar keer uitgeweest en afgelopen paar dagen elke avond. Meeste avonden gingen we naar de RUC, een rugby club, maar dat begint ook wel saai te worden dus was het relaxt om een keer ergens anders heen te gaan. We gingen op zaterdag naar Kingston, waar we de dag eerder ook al waren maar ik mocht niet naar binnen omdat ik mijn rijbewijs niet bij me had, maar was waarschijnlijk omdat ik slippers aan had... was een vrij dure tent dus ze hadden daar geen zin in.

Zaterdag was zeer relaxt met bijna de hele avond buiten gezeten in Kingston en daarna Kingston park even besproeid te hebben, weer terug naar de hotel. Daarna nog een floor picnic gehad in Ayla's room met Allie, een meid uit Australie die hier laatste term nu doet. Nog Judith's CD laten horen en ze konden niet geloven dat dat mijn zus was. Melodic Rootz is going international... Zondag was ook vrij relaxt en heb de Da Vinci Code ook even gelezen, super goed boek einde iets minder, en we hebben collectief ook afgesproken een week niet te drinken. Alleen kwam Allie 3 uur geleden in de library vragen of ik mee naar de RUC ging...

ok ik ga nu voor nog een biertje naar de RUC...

eentje maar

groeten arne

0 Comments:

Post a Comment

<< Home